شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

در راستای تحقق یکی از اهداف اصلی ایرانسل، یعنی ارتقای سطح رضایت مشترکین و نیز پیرو قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده، این شرکت با اتخاذ سیاست های جدید شارژ اتوماتیک ایرانسل قیمت گذاری، مالیات فروش و عوارض محصولات خود را به سه درصد کاهش می دهد.
بنا بر اعلام ايرانسل هزينه ارسال هر پيام كوتاه (sms) به هر يك از اپراتورهاي تلفن همراه كشور از طريق سيم كارت­هاي پيام رسان، پايين ترين هزينه تبادل پيام كوتاه در بين تمامي اپراتورهاي تلفن همراه فعال كشور بحساب مي آيد. همچنين بهاي ارسال هر پيام چند رسانه اي (mms) و هزينه اتصال به اينترنت و تبادل اطلاعات از طريق سرويس Gprs ايرانسل كاهش قابل ملاحظهاي يافته است. بهاي بسته سيم كارتهاي پيش پرداخته پيام رسان ايرانسل همراه با 5 هزار تومان شارژ اوليه و با احتساب ماليات و عوارض شارژ اتوماتیک ایرانسل قانوني 10 هزار تومان است كه ارزانترين سيم كارت عرضه شده به بازار كشور به حساب مي آيد.
بنابر اعلام، آن دسته از مشترکینی که قبلا سیم کارت ایرانسل خریداری کرده شارژ اتوماتیک ایرانسل و هنوز سیم کارت هدیه خود را دریافت نکرده‌اند، مطابق روال سابق و از طریق شرکت پست، سیم کارت هدیه خود را دریافت خواهند کرد.
سیم کارت های هدیه، دارای مهلت زمانی برای فعال سازی بوده و شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترک می تواند در هر زمان با شماره گیری کد دستوری #۱*۱۲۱* از سیم کارت اصلی خود، از این تاریخ مطلع شود.
پرداخت هزینه اشتراک وایمکس ایرانسل از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم کارت ایرانسل از طریق شماره گیری کد دستوری و مراجعه حضوری به شعب بانک شارژ اتوماتیک ایرانسل های عامل امکان پذیر است.
، فروشندگان مجاز منتخب ایرانسل که اسامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانسل آمده، مراکز خدمات ایرانسل و یا تماس با مرکز شارژ اتوماتیک ایرانسل تماس شبانه روزی وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ممکن است.
با هدف تسهیل در روند سابق برای ارسال سیم کارت هدیه به مشترکین و از هفته آینده، شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم کارت‌های اصلی و هدیه ایرانسل همزمان و در یک بسته بندی، تحت عنوان “سیم‌کارت دوقلوی ایرانسل” عرضه خواهند شد. به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با عرضه سیم کارت دوقلو، مشترکین جدید ایرانسل دیگر لازم نیست منتظر دریافت سیم کارت هدیه خود از طریق پست بمانند، چرا که از این پس سیم کارت اصلی و هدیه خود را در قالب یک بسته بندی، در زمان خرید دریافت خواهند کرد.
[font=Tahoma]ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شارژ اتوماتیک ایرانسل شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/font] شارژ اتوماتیک ایرانسل
مالیات فروش و عوارض ایرانسل کاهش شارژ اتوماتیک ایرانسل یافت
به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي ايرانسل، سيم كارت هاي پيام رسان مخصوص شارژ اتوماتیک ایرانسل تبادل پيام كوتاه (sms)، پيامهاي چند رسانهاي (mms) و اتصال به اينترنت (gprs) هستند.
یرانسل از عرضه نیم‌بهای مودم‌های USB و Wi-Fi شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس خود به مناسبت سی و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.
گروه خبری شارژ اتوماتیک ایرانسل GSM : مبلغ مالیات فروش و عوارض محصولات ایرانسل از اول مهر ماه سال 87 از شش به سه درصد کاهش می یابد.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، تخفیف ۵۰ درصدی مودم‌های وایمکس ایرانسل مشمول آن دسته از مشترکینی می‌شود که در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۲ بهمن ۹۰ نسبت به ثبت نام سرویس وایمکس با مودم Wi-Fi یا USB اقدام و شارژ اتوماتیک ایرانسل از زمان ثبت نام، مراحل مربوط به آن و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۳ روز انجام دهند.
بنا بر اعلام، درحال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در ۲۶ شهر اصفهان، اندیشه، اهواز، تبریز، تهران، خمینی شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهین شهر، شور آباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک صنعتی اطلس، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی طوس، شهریار، شیراز، فردیس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامین، دزفول، گلستان، ری و مشهد مقدس ارائه شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌شود.
ایرانسل در اطلاعیه خود تاکید کرده؛ بهای سیم کارت دائمی ایرانسل، به همراه یک سیم کارت هدیه با ۲هزار ریال اعتبار اولیه، ۱۲۰هزار تومان و بهای سیم کارت اعتباری ایرانسل با ۲۰هزار ریال اعتبار اولیه به همراه یک سیم کارت هدیه با ۲هزار شارژ اتوماتیک ایرانسل ریال اعتبار اولیه، ۵هزار تومان است و فرآیند ثبت نام سیم کارت، فعال سازی امکان ارسال پیام چندرسانه ای (MMS) و تحویل سیم کارت هدیه در قالب بسته سیم کارت دوقلو، کاملا رایگان بوده و مشترکین نیازی به پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای جز بهای سیم کارت ندارند.
در این بازه زمانی، مودم‌های داخلی با امکانات Wi-Fi و مودم USB به همراه سامانه تقویت کننده وایمکس ایرانسل با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۴۰۳ هزار و ۴۰۰ ریال عرضه خواهند شد. در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام های اضافی ملغی شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌گردند.
سیم کارت شارژ اتوماتیک ایرانسل های دوقلوی ایرانسل آمد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید شارژ اتوماتیک ایرانسل یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
يرانسل به زودي سيم كارت­هايي با نام "پيام رسان" با بهاي 10 هزار تومان شارژ اتوماتیک ایرانسل به بازار عرضه خواهد كرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. شارژ اتوماتیک ایرانسل لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بدین ترتیب اعتبار موجود در کارت شارژهای ایرانسل از یک مهر ماه با احتساب 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای شارژهای بیست، پنجاه، یکصد و دویست هزار ریالی به ترتیب 19.417، 48.544، شارژ اتوماتیک ایرانسل 97.087و 194.175 ریال خواهد بود.
برای فعال سازی سیم کارت هدیه، لازم است مشترک از سیم کارت اصلی، ابتدا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال کند، شماره سیم کارت هدیه اختصاص داده شده، به طور خودکار و شارژ اتوماتیک ایرانسل از طریق پیام کوتاه برای مشترک سیم کارت اصلی ارسال می‌شود.
بر این اساس، نرخ های جدید برای مشترکین بیش شارژ اتوماتیک ایرانسل از پیش مقرون به صرفه شده و هیچگونه هزینه اضافه ای برای آنها در بر نخواهد داشت بطوریکه در پی اجرایی شدن این تغییرات، مشترکین می توانند با همان پنج هزار تومانی که پیش از این برای خریداری یک کارت شارژ 5 هزار تومانی می پرداختند، یک کارت شارژ 5 هزار تومانی با اعتبار مکالمه بیشتر یعنی 48 هزار و 544 ریال به جای 47 هزار و 170 ریال خریداری کنند.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: